نمونه

متغیر وابسته

متغیرهای مستقل

منبع نمونه

یافته ها

۱۹۸۹

Galletta and Lederer

مدیران و مدیران ارشد سازمان های مختلف، ۲۷ در گروه کنترل، ۳۸ گروه آزمایشی “شکست” و ۲۷ تا در گروه آزمایش “موفقیتها”

۹۲

UIS

نسخه UIS : مقیاس ۱۳ پرسشی ارائه شد توسط Lves et al . 1983 و ۴ پرسش خلاصه ای دیگر

Lves et al.1983

پرسش های خلاصه ای بسیار قابل اطمینان تر از سوالات جزنی تر برای همه گروه ها بود. هنوز هم نیاز به سنجه های قابل اطمینان تری برای UIS وجود دارد. مجموع پرسش های جزئی، مستقل برای بدست آوردن یک سنجه عمومی برای رضایت کاربر می تواند نامعتبر باشد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۱۹۸۹

Nath

کاربران نهایی در ۱۲ سازمان بزرگ در آمریکا

۹۸

EUS

نسخه EUC: به موقع بودن اطلاعات،صحت اطلاعات، حجم خروجی، شرکت در توسعه سیستم، … ، پاسخگویی مشتری به نیازهای متغیر کاربر، نگرش مدیران نسبت به استفاده از کامپیوتر، کاربرد تکنولوژی مدرن پایگاه داده، تناسب آموزش کاربر با نیازهایش .
فاکتور: دفعات استفاده و زمان صرف شده

ایجاد شده توسط محقق

دفعات استفاده و زمان صرف شده روی استفاده از CBIS با رضایت کاربر نهایی رابطه مثبت دارد. برای مدیران سطوح بالاتر، دفعات استفاده بیشتر منجربه رضایت بیشتر میشود. برای مدیران سطوج پایین تر، صرف زمان طولانی تر برای استفاده از کامپیوتر ها منجربه رضایت بیشتر میشود.

۱۹۹۴

Henry & Stone

کاربران نهایی IS مبتنی بر کامپیوتر در بیمارستانی در آمریکا

۵۲۴

رضایت کاربر نهایی

حمایت مدیریت، راحتی استفاده از سیستم، تجربه کامپیوتری قبلی، Self-efficacy کامپیوتری و انتظار از خروجی

با ارجاع به Doll&Torkzadeh. 1991

Self-efficacy کامپیوتری بیشتری تأثیر مثبت را روی EUS دارد که پس از آن حمایت مدیران عالی، راحتی استفاده از سیستم و انتظار از خروجی و نهایتاً تجربه کامپیوتری قبلی قرار می گیرند.

۱۹۹۴

Suh et al

کاربران نهایی در شرکتهای تجاری کره ای

۱۵۰

رضایت کاربر،سودمندی ادراک شده، میزان استفاده از IS

انتظارات تأیید نشده: عملکرد IS مطلوب و عملکرد IS واقعی.
شاخص های عملکرد IS : صحت، خاص بودن، کافی بودن، به روز

با ارجاع به Doll&Torkzadeh. 1988

Self-efficacy کامپیوتری بیشتری تأثیر مثبت را روی EUS دارد که پس از آن حمایت مدیران عالی، راحتی استفاده از سیستم و انتظار از خروجی و نهایتاً تجربه کامپیوتری قبلی قرار می گیرند.
رضایت کلی و سودمندی ادراک شده به طور معنی داری تحت تأثیر تفاوت بین خواسته مشتری و عملکرد مشتری
میباشند

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...