پایان نامه در مورد : بررسی رابطه بین کیفیت ... |
همانطور که پیش تر بدان اشاره شد معیار ما جهت تایید یا رد یک فرضیه اعداد معناداری است و از آنجا که عدد معناداری فرضیه فرعی سوم برابر ۲٫ ۵۴ است و این مقدار بیشتر از ۱٫ ۹۶ میباشد بنابراین H0 رد میشود و فرضیه دوم که تاثیر مستقیم، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را بررسی میکرد، تایید میشود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فرضیه فرعی سوم : اعتماد تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان دارد.
H0 : اعتماد تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان ندارد.
H1 : اعتماد تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان دارد.
همانطور که پیش تر بدان اشاره شد معیار ما جهت تایید یا رد یک فرضیه اعداد معناداری است و از آنجا که عدد معناداری فرضیه فرعی سوم برابر ۳٫ ۶۴ است و این مقدار بیشتر از ۱٫ ۹۶ میباشد بنابراین H0 رد میشود و فرضیه دوم که تاثیر مستقیم، اعتماد و اعتماد مشتری را بررسی میکرد، تایید میشود.
فرضیه فرعی چهارم : ارزش ادراکی تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان دارد.
H0 : ارزش ادراکی تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان ندارد.
H1 : ارزش ادراکی تاثیر مثبت و معناداری بر رضایت مشتریان دارد.
همانطور که پیش تر بدان اشاره شد معیار ما جهت تایید یا رد یک فرضیه اعداد معناداری است و از آنجا که عدد معناداری فرضیه فرعی چهارم برابر ۲٫ ۲۱ است و این مقدار بیشتر از ۱٫ ۹۶ میباشد بنابراین H0 رد میشود و فرضیه دوم که تاثیر مستقیم، ارزش ادراک شده و رضایت مشتری را بررسی میکرد، تایید میشود.
فرضیه فرعی پنجم : ارزش ادراکی تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد.
H0 : ارزش ادراکی تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان ندارد.
H1 : ارزش ادراکی تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد.
همانطور که پیش تر بدان اشاره شد معیار ما جهت تایید یا رد یک فرضیه اعداد معناداری است و از آنجا که عدد معناداری فرضیه فرعی پنجم برابر ۸٫ ۳۵ است و این مقدار بیشتر از ۱٫ ۹۶ میباشد بنابراین H0 رد میشود و فرضیه دوم که تاثیر مستقیم، ارزش ادراک شده و وفاداری مشتری را بررسی میکرد، تایید میشود.
فرضیه فرعی ششم : رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد.
H0 : رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان ندارد.
H1 : رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان دارد.
همانطور که پیش تر بدان اشاره شد معیار ما جهت تایید یا رد یک فرضیه اعداد معناداری است و از آنجا که عدد معناداری فرضیه فرعی ششم برابر ۳٫ ۰۲ است و این مقدار بیشتر از ۱٫ ۹۶ میباشد بنابراین H0 رد میشود و فرضیه دوم که تاثیر مستقیم، رضایت و وفاداری مشتری را بررسی میکرد، تایید میشود.
شکل ۴-۹ : تحلیل مسیر مدل مفهومی تحقیق در حالت تخمین استاندارد
شکل ۴-۱۰ : تحلیل مسیر مدل مفهومی تحقیق در حالت اعداد معناداری
جدول ۴- ۱۸ : نتایج فرضیات تحقیق
فرضیات تحقیق | ضریب استاندارد | ضریب معناداری | واریانس تبیین شده | تایید یا رد |
کیفیت خدمات-وفاداری مشتریان | ۰٫ ۶۲ | ۹٫ ۱۳ | ۰٫ ۳۸ | تایید |
اعتماد-وفاداری مشتریان | ۰٫ ۲۷ | ۱٫ ۴۷ | ۰٫ ۰۷ | رد |
کیفیت خدمات-ارزش ادراک شده | ۰٫ ۸۰ |
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-09-15] [ 08:09:00 ب.ظ ]
|