بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان- ... |
شکل ۴-۵- توزیع مشتریان بر حسب ستارههای هتل ۱۱۶
شکل۴-۶- ارزیابی الگوی ساختاری ۱۲۶
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول ۲-۱- کالاهای راحتی در مقابل کالاهای گشتنی ۲۹
جدول ۲-۲- مقایسه تطبیقی بازاریابی رابطهای و بازاریابی سنتی ۵۸
جدول ۳- ۱- نرخ پاسخدهی پرسشنامه ها ۹۲
جدول ۳-۲- متغیرها و سوالهای مربوط به هر متغیر ۹۴
جدول ۳-۳- آلفای کرونباخ سوالات بررسی کننده هر یک از متغیرهای پژوهش ۹۸
جدول ۴-۱- توزیع متغیر سن در نمونه ۱۰۹
جدول ۴-۲- توزیع متغیر جنسیت در نمونه ۱۱۰
جدول ۴-۳- توزیع متغیر میزان تحصیلات در نمونه ۱۱۲
جدول ۴-۴- توزیع متغیر مدت اقامت در نمونه ۱۱۴
جدول ۴-۵- توزیع مشتریان بر حسب ستارههای هتل ۱۱۵
جدول ۴-۶- شاخص توصیف داده ها برای وفاداری مشتریان ۱۱۷
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول۴-۷- شاخص توصیف داده ها برای اعتماد ۱۱۸
جدول ۴-۸- شاخص توصیف داده ها برای تعهد ۱۱۹
جدول ۴-۹- شاخص توصیف داده ها برای ارتباطات ۱۲۰
جدول ۴-۱۰- شاخص توصیف داده ها برای شایستگی ۱۲۱
جدول ۴-۱۱- شاخص توصیف داده ها برای مدیریت تعارض ۱۲۲
جدول ۴-۱۲- آزمون فرض نرمال بودن متغیرهای پژوهش ۱۲۳
جدول ۴-۱۳- برآورد استاندارد و غیراستاندارد، نسبت بحرانی پارامترهای اصلی ارائه شده در الگو ۱۲۷
جدول ۴-۱۴- شاخصهای برازش الگوی پژوهش ۱۲۸
جدول ۴-۱۵- ضریب همبستگی بین بازاریابی رابطهای و وفاداری مشتریا ن درهتلهای اصفهان ۱۲۹
جدول ۴-۱۶- ضریب همبستگی بین تعهد و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۰
جدول ۴-۱۷- ضریب همبستگی بین اعتماد و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۱
جدول ۴-۱۸- ضریب همبستگی بین ارتباطات و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۲
جدول ۴-۱۹- ضریب همبستگی بین مدیریت تعارض و وفاداری مشتریا ن درهتلهای اصفهان ۱۳۲
جدول ۴-۲۰- ضریب همبستگی بین شایستگی و وفاداری مشتریا ن درهتلهای منتخب شهراصفهان ۱۳۳
جدول ۴-۲۱- شاخص توصیف داهها برای متغیر جنسیت ۱۳۴
جدول ۴-۲۲- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازیابی و و وفاداری برحسب جنسیت ۱۳۵
جدول ۴-۲۳- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری بر اساس گروه های سنی ۱۳۶
جدول ۴-۲۴- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری از لحاظ سطح تحصیلات ۱۳۷
جدول ۴-۲۵- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره اعتماد از نظز مشتریان برحسب مدرک تحصیلی ۱۳۸
جدول ۴-۲۶- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری از لحاظ مدت اقامت ۱۳۹
جدول ۴-۲۷- مقایسه میانگین نمره مولفه های بازاریابی و وفاداری بر اساس ستارههای هتل ۱۴۰
جدول ۴-۲۸- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره وفاداری از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۱
جدول ۴-۲۹- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره ارتباط از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۱
جدول ۴-۳۰- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره تعهد از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۲
جدول ۴-۳۱- مقایسه زوجی اختلاف میانگین نمره مدیریت تعارض از نظر مشتریان برحسب نوع هتل ۱۴۲
پیوستها
عنوان شماره صفحه
جدول ۱-۱- پرسشنامه ۱۷۱
جدول ۱-۲- شاخص توصیف داده ها برای متغیرهای جمعیت شناختی ۱۷۶
جدول ۱-۳- جدول فراوانی متغیر جنسیت ۱۷۶
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-09-15] [ 07:27:00 ب.ظ ]
|