جدول۳-۶.زمان تعیین صفحه وب های مربوط برای پرس‌و‌جوهای داده شده……….……….……..۸۸
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول۳-۷.رتبه‌بندی نتایج موتور جستجوی گوگل توسط کاربران………….………………..…….۹۸
جدول۳-۸.رتبه‌بندی شخصی‌سازی شده نتایج موتور جستجوی گوگل توسط سیستم….……..………۹۹
جدول۳-۹.معیار ارزیابی d برای موتور جستجوی گوگل…………………………………………..۹۹
جدول۳-۱۰.رتبه‌بندی نتایج موتور جستجوی یاهو توسط کاربران……..……………………….….۹۹
جدول۳-۱۱.رتبه‌بندی شخصی‌سازی شده نتایج موتور جستجوی یاهو توسط سیستم….….…….…۱۰۰
جدول ۳-۱۲.معیار ارزیابی d برای موتور جستجوی یاهو……….…………….….……………..۱۰۰
فصل چهارم…….………….…….…………………………….………………………….. ۱۰۱
جدول۴-۱.تعدادی از پرس‌و‌جو ها و موتورهای جستجوی مورد آزمایش………………..…………۱۰۳
جدول ۴-۲ زیر طبقه های کلمه ی Data base …………..………….………………………….. ۱۰۴
جدول ۴-۳.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Web mining"……….….………….۱۰۷
جدول ۴-۴.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Operated system “……………….…۱۰۸
جدول ۴-۵.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Neural network “……..………….۱۰۹
جدول ۴-۶.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Computer architecture"….………۱۱۰
جدول ۴-۷.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Data base “………………….……۱۱۱
جدول ۴-۸.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی ” Jaguar"…………………….……..۱۱۲
جدول ۴-۹.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Java".………………….……………۱۱۳
جدول ۴-۱۰.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Beetle"………….…..……….……۱۱۴
جدول ۴-۱۱.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Puma"…….….………….………۱۱۵
جدول ۴-۱۲.استخراج داده فیلتر شده لینک برای پرس‌و‌جوی “Platform"………..……………….۱۱۶
فصل پنجم…………………..………….…………………………………………………… ۱۵۵
فصل ششم…….………………..……..………………..……………………………………۱۶۰
فهرست اشکال
فصل اول..……………………………….…………………………….…………………………۲
فصل دوم……………………………..………………………….………………………………۸
شکل ۲-۱. مراحل وب‌کاوی………………..……….……………………….……………………۱۰
شکل۲-۲. دسته بندی وب‌کاوی…………………………..…………….…………………………۱۶
شکل۲-۳.داده‌های محتواکاوی وب…………………………………………………..……………..۱۸
شکل۲-۴.رویکردهای محتواکاوی وب…………….………………..…………………….………..۱۸
شکل۲-۵. دسته های ساختار کاوی وب بر اساس نوع داده ساختاری…………….……..….…..……۲۱
شکل۲-۶.مدل های بازنمایی ساختار کاوی وب………………………………………………….…..۲۲
شکل۲-۷مدل های گراف تک گره ای…………………….……………..…………..……….……۲۲
شکل۲-۸. مدل های گراف چند گره ای………………….…………………………..………….…۲۳
شکل۲-۹.کاربردهای ساختارکاوی وب………………….…………..…………..……….………..۲۴
شکل ۲-۱۰.داده‌های کاربرد کاوی وب. ……………….……………………………..……………۲۶
شکل۲-۱۱.کاربردهای کاربردکاوی وب……………………….……………………..……….……۲۸
شکل۲-۱۲.معماری کلی موتورهای جستجو……………….…………………………………………۳۴
فصل سوم……………….………..…………..…………….………………………………..…۴۲
شکل ۳-۱. معماری اسنکت………………..………..………………….…………..………….….۵۲
شکل۳-۲. گزارش پیچیدگی زمانی اسنکت و پیچیدگی زمانی موتورهای دیگر..……………..……… ۵۷
شکل ۳-۳استخراج اطلاعات برای ………………………………………………………"jaguar"58
شکل ۳-۴ مرور سلسله مراتب برای “آلرژی……………………………………………………."۶۰
شکل ۳-۵ . اسنکت در پرس‌و‌جوی “جاوا………………………………………………………"۶۱
شکل ۳-۶ . اسنکت شخصی‌سازی شده………………………………………………………….۶۲
شکل ۳-۷. مدت زمان (ثانیه) اسنکت برای بازیابی و خوشه بندی تعداد رو به رشد کدهای آماده بر روی “داده کاوی” پرس‌و‌جو………….…………….……………………………………………………….۶۷
شکل ۳-۸. چپ: قضاوت نتایج اسنکت،راست :تنظیمات کاربر.………………………..……….……۶۶
شکل ۳-۹. P @ N با بهره گرفتن از شاخص DMOZ ….………………….………………………….…۶۷
شکل۳-۱۰. P @ N با بهره گرفتن از شاخص محکم……………………………..…………………………..۶۸
شکل ۳-۱۱. تعداد سطوح پوشه بالا………………….………………………..…….…….……..…..۶۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...